استانداردسازی ۸۵ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه شاهرود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از استانداردسازی ۸۵ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری گفت: به‌منظور تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای اداره استاندارد، ۸۵ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در استان سمنان در سه ماه نخست امسال استانداردسازی شده و ۱۵ درصد نیز در حال اجراست.

وی به فعال بودن ۲۵۶ نازل در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی سطح استان سمنان اشاره کرد و یادآور شد: کالیبراسیون دیسپنسرهای همه ۴۲ جایگاه عرضه این استان انجام شده است و از اداره استاندارد گواهینامه سلامت دریافت کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه وضع جایگاه‌های استان از لحاظ استانداردسازی مطلوب است، افزود: برای تأمین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث غیرقابل پیش‌بینی، یک جایگاه به علت رعایت نکردن الزام‌های استانداردهای ایمنی و فنی، غیرعملیاتی و گاز این جایگاه‌ قطع شده است.

عرب‌عامری با اشاره به فعالیت هشت باب تأسیسات گاز مایع در استان گفت: استانداردسازی این تأسیسات در دستور کار قرار دارد و با جایگاه‌هایی که اقدام به رعایت استاندارد نکنند، برخورد خواهد شد.

هم‌اکنون ۴۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و ۷۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه شاهرود به هموطنان عزیز خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 318216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =