روند واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شرکت ملی نفت شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا و متعاقب آن تولید پایدار نفت و گاز در مناطق عملیاتی، اظهار کرد: واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شرکت نفت در سکوهای دریایی از دو هفته گذشته آغاز شد و در این مسیر تمام امکانات نفت در خدمت شتاب‌بخشی به روند واکسیناسیون است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مسعود کرباسیان با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا به کارکنان عملیاتی در بخش دریایی شرکت نفت و گاز پارس و شرکت نفت فلات قاره ایران در دو هفته گذشته سرعت خوبی داشته است، تصریح کرد: در ادامه به منظور پوشش کامل واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شاغل در جزایر نفتی و عسلویه، با پیگیری‌ها و تعاملاتی که با وزارت بهداشت صورت گرفت، سهمیه‌های لازم اختصاص یافت و از روز سه شنبه (۱۹ مردادماه) تزریق واکسن در این مناطق نیز آغاز شده است.

وی افزود: با تکمیل و افزایش تعداد پایگاه‌ها در مناطق عملیاتی، روند واکسیناسیون در روزهای آتی سرعت بیشتری خواهد گرفت و این خدمت شامل تمام کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی (رسمی، قراردادی، پیمانکاری) می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی به کارکنان پرخطر در ستاد نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و به زودی این گروه هدف نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت؛ همچنین برای افزایش خدمت‌رسانی، مرکز واکسیناسیون در تهرانسر با حمایت نفت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کرباسیان افزود: تعامل و هماهنگی‌های خوبی با وزارت بهداشت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در جهت خدمت‌رسانی در سنگر مبارزه با کرونا صورت گرفته است و این خدمات از سوی نفت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در زمینه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از شیوع کرونا در مناطق عملیاتی و افزایش سرعت واکسیناسیون تقدیر کرد.

کد خبر 319736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =