کمیسیون انرژی مجلس میزبان وزیران پیشنهادی نفت و نیرو می‎شود

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست‌های کمیسیون انرژی برای بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی نفت و نیرو، روز شنبه (۲۳ مردادماه) با حضور آقایان محرابیان و اوجی برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از ایسنا، فریدون حسنوند درباره زمان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیران پیشنهادی نیرو و نفت در کمیسیون انرژی اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ساعت ۱۰ صبح فردا آقای محرابیان، وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور یافته و برنامه‌های خود را برای این وزارتخانه در حضور نمایندگان تشریح می‌کند. در ساعت ۲ بعدازظهر شنبه نیز آقای اوجی، وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور می‌یابد و برنامه‌های خود را برای نمایندگان توضیح خواهد داد.

وی تصریح کرد: مجلس احتمالاً فردا تا ساعت ۱۰ نشست علنی خواهد داشت و پس از آن وزیران پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به پرسش‌های نمایندگان پاسخ می‌دهند و برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از جمع‌بندی برنامه وزیزان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزیران مربوطه گزارشی تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت می‌کند؛ پس از تاسوعا و عاشورای حسینی نیز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در مجلس آغاز می‌شود.

وی افزود: آقایان محرابیان و اوجی برنامه‌های خود را برای تصدی وزارتخانه‌های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده‌اند که در حال بررسی آن هستیم و فردا نیز برای رفع ابهام‌ها و پاسخ به پرسش‌های نمایندگان در کمیسیون حضور می‌یابند.

کد خبر 319740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =