۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر: 320825
خدمت‌رسانی در باشگاه نفت تهرانسر ادامه می‌یابد

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت گفت: افراد و کارکنان پرتلاش حاضر در مرکز واکسیناسیون تهرانسر در پی فراخوان، انتخاب شده‌ و آموزش دیده‌اند و در ماه‌های آینده نیز خدمت‌رسانی در این مرکز ادامه می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محمدعلی فلاح‌مهرجردی با اشاره به بازدید حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله‌ (ص) تهران از مرکز واکسیناسیون تهرانسر گفت: در این بازدید، ظرفیت‌های خدمات‌رسانی به کارکنان نفت بررسی و برای ارتقای کیفیت و سطح خدمت‌رسانی در قالب طرح شهید سلیمانی بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این بخش با هماهنگی کمیته شرایط اضطراری سطح ۳ و معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مرکز بسیج وزارت نفت، همچنین نظارت وزارت بهداشت روند تزریق واکسن کرونا ادامه دارد و مقرر شد در قالب طرح شهید سلیمانی ظرفیت واکسیناسیون افزایش چشمگیری داشته باشد.

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت ضمن قدردانی از همه تلاشگران در این بخش اظهار کرد: همه افراد و کارکنان پرتلاش حاضر در مرکز تهرانسر در پی فراخوان، انتخاب شده و آموزش دیده‌اند و در ماه‌های آینده نیز خدمت‌رسانی در این مرکز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 320825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =