بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۱۸ روستا و ۷ واحد صنعتی لرستان

پروژه‌های گازرسانی به ۱۸ روستا و ۷ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان دلفان استان لرستان با حضور استاندار و نماینده شهرستان‌های سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: طرح گازرسانی به ۱۸ روستای و ۷ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان دلفان در مدت ۶ ماه تکمیل شد و ۷۰۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: همسو با عدالت‌محوری و توازن در ضریب نفوذ گازرسانی در استان، سال گذشته تحول خاصی در گازرسانی به شهرستان دلفان انجام شد و با توجه به اینکه ضریب نفوذ برخورداری از گازرسانی در این استان نسبت به دیگر نقاط استان کمتر بود، توانستیم با تعریف پروژه‌های گازرسانی در محورهای مختلف، مقدار قابل توجهی از آن را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود: رشد ۱۳ درصدی گازرسانی در یک سال اخیر در شهرستان دلفان به‌دلیل ایجاد زیرساخت و رفع محرومیت‌زدایی از منطقه بوده که یکی از نقاط سردسیر کشور است. شهرستان دلفان اکنون ۲۹۸ روستای گازرسانی‌شده دارد و گازرسانی به ۳۲ روستای دیگر آن در حال انجام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

یحیی ابراهیمی، نماینده سلسه و دلفان در مجلس نیز ضمن قدردانی از عملکرد شرکت گاز استان، اظهار کرد: گازرسانی به این پروژه‌ها جز با برنامه‌ریزی دقیق، کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر نبود و رشد قابل توجه گازرسانی در این شهرستان همسو با محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است.

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز در این آیین خدمت به مردم منطقه دلفان را افزون بر وظیفه، کاری خداپسندانه دانست و گفت: توجه به گازرسانی همه نقاط استان و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت‌های مطلوب شرکت گاز استکه باید تداوم یابد.

وی تصریح کرد: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی، همچنین استفاده از مصوبه شورای اقتصاد در گازرسانی صنعتی در استان، بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز است.

کد خبر 321422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =