وزارت نفت بالاترین اعتبار مسئولیت اجتماعی را به استان بوشهر اختصاص داد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز گفت: وزارت نفت بالاترین اعتبار اجرای پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی را به استان بوشهر اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار شانا از استان بوشهر، بابک دارابی امروز (جمعه، ۱۶ مهرماه) در نشست وزیر نفت با مردم شهرستان جم در تشریح صحبت‌های مهندس اوجی درباره تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی وزارت نفت برای ۳۶۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر یادآور شد: عمل به مسئولیت اجتماعی از اولویت‌های نخست وزارت نفت است و خوشبختانه در منطقه پارس و در استان بوشهر تقریباً بالاترین اختصاص اعتبار به مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

وی افزود: ۳۰۳ پروژه مسئولیت اجتماعی که ۱۱۱ مورد آن تکمیل و اعتبار آن تخصیص داده شده در خصوص منطقه پارس، شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز  به دستور وزیر نفت که محدودیت منابع در خصوص پروژه‌های مسئولیت اجتماعی با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، لحاظ نشود و پروژه‌ها برای همکاری و مشارکت با دستگاه‌های بهره‌بردار منطقه در اولویت پرداخت شود، اشاره و تصریح کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۶۰ پروژه در استان بوشهر اختصاص داده شده که از این میزان ۳۴۴ میلیارد تومان براساس دستور وزیر نفت آماده تخصیص است.

به گفته دارابی، سرفصل پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، طرح‌های هادی روستایی و راه‌های مواصلاتی هستند که طرح‌های هادی روستایی دارای اولویت نخست و مراکز آموزشی در اولویت دوم قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا انتهای امسال براساس برنامه زمان‌بندی که تنظیم شده، بتوانیم ۳۳ پروژه از این پروژه‌ها را با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان تکمیل کنیم، گفت: براساس دستور وزیر نفت مبنی بر اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب سیراف جم، امیدواریم بتوانیم فاز یک این پروژه آبرسانی به شهر جم و روستاها و شهرک جم را تا پایان سال عملیاتی کنیم و مردم از آب پایدار در منطقه بهره‌مند شوند.

گفتنی است در این نشست، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شیخ موسی احمدی، نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس، سیدمحمد حسینی، فرماندار شهرستان جم و  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی، امام جمعه شهرستان جم حضور داشتند.

کد خبر 322174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =