گشایش هفتادوهشتمین جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه اهواز

هفتادوهشتمین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در منطقه اهواز ناحیه شوشتر راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی،‌ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در این باره گفت: این جایگاه دومنظوره که اکنون بخش گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) آن راه‌اندازی شده است با نام جایگاه زنده‌یاد «حمید جاگیر» واقع در شوشتر منطقه فرهنگ شهر، بلوار عمار زیر پوشش ناحیه شوشتر گشایش یافت.

وی با اشاره به اهمیت توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه در ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی افزود: به‌منظور ارتقای حقوق شهروندی و مشتری‌مداری و با تلاش و پیگیری مسئولان منطقه، این جایگاه به زنجیره سوخت‌رسانی پیوست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تأکید کرد: همه هزینه‌های جایگاه یادشده از قبیل تأمین زمین، احداث، تجهیزات و نصب و راه‌اندازی جایگاه توسط بخش خصوصی انجام شده است.

نجفی افزود: این جایگاه با هزینه‌ای حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۸۲۴ متر مربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث این جایگاه به‌طور مستقیم برای هفت نفر اشتغال‌زایی کرده است، گفت: جایگاه یادشده با دو دستگاه دیسپنسر و چهار نازل و کمپرسوری با ظرفیت ۷۵۰ مترمکعب در ساعت توانایی سوخت‌رسانی به حدود ۷۰۰ خودرو در شبانه‌روز را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در پایان اظهار کرد: هم‌اکنون ۷۸ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه اهواز به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه مشغول ارائه خدمت به هموطنان عزیز هستند.

کد خبر 448832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =