توزیع بی‌وقفه سوخت‌ در لرستان در پی بارش سنگین برف

برف و یخبندان در مناطق سردسیر و سخت‌گذر استان لرستان وقفه‌ای در سوخت‌رسانی به این مناطق ایجاد نکرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، پیمان بهرامی، مدیر این منطقه درباره روند عملیات توزیع سوخت در این منطقه اظهار کرد: در پی بارش‌ سنگین برف و ادامه دمای سرد زیر صفر درجه در شهرستان‌های استان، تأمین سوخت برای مناطق سخت‌گذر و مجاری عرضه با قوت تمام ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش سنگین برفدر بیشتر نقاط استان به‌خصوص شهرستان‌های ازنا و الیگودرز گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، عملیات سوخت‌رسانی به روستاهای سردسیر و سخت‌گذر این شهرستان‌ها به نحو مطلوب در حال انجام است و حتی برف و یخبندان هم نتوانست در سوخت‌رسانی به این مناطق وقفه ایجاد کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان به پیگیری این شرکت برای تأمین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که گاز طبیعی ندارند اشاره و اعلام کرد: با توجه به اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در فصل سرما، شهرهای سردسیر استان برای تأمین سوخت مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.

بهرامی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران به‌ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه گفت: این شرکت تلاش می‌کند با خدمت‌رسانی مناسب و به‌موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تأمین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

کد خبر 452218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =