برگزاری دوره آموزشی مدیریت ریسک حرفه‌ای در شرکت ملی حفاری

دوره آموزشی مدیریت ریسک حرفه‌ای (RMP) از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در حال برگزاری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید روح‌الله موسوی، رئیس آموزش عمومی این شرکت گفت: در این دوره ۱۷ نفر از کارشناسان حوزه معاونت مدیرعامل در پروژه‌های حفاری، مدیریت‌های امور مالی، منابع‌ انسانی، پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا و اداره مهندسی و طراحی راه و ساختمان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه مدت این دوره ۳۳ ساعت برنامه‌ریزی شده است، گفت: در این دوره آموزشی مفاهیمی مانند مدیریت ریسک، فرآیند ارزیابی ریسک و تهیه گزارش آنالیز ریسک با هدف آشنایی کارشناسان ذی‌ربط با روش‌های علمی مدیریت، برنامه‌ریزی، آنالیز و کنترل ریسک‌ها و پیاده‌سازی عملی تکنیک‌های مدیریت ریسک ارائه می‌شود.

رئیس آموزش عمومی شرکت ملی حفاری ایران همچنین به برگزاری دوره آموزشی PMBOK با هدف ارتقای شایستگی‌هایی همچون راهبری و مدیریت پروژه، مدیریت پیمانکاران و کارفرمایان و افزایش مهارت گزارش‌دهی و گزارش‌گیری برای مدیران پروژه و افراد کلیدی شاغل در مدیریت پروژه‌های حفاری اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش عمومی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در این دوره که به‌مدت ۸۱ ساعت به‌صورت برخط برگزار شد، مواردی همچون مدیریت یکپارچگی، حدود، هزینه، کیفیت، تدارکات، نتایج، ارتباطات و ذی‌نفعان پروژه آموزش داده شد.

کد خبر 452367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =