بهره‌برداری از ۵ زمین چمن مصنوعی در استان فارس

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با تأمین اعتبار، به تکمیل و بهره‌برداری پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان فارس کمک کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در راستای انجام تکالیف مسئولیت اجتماعی این شرکت و با هدف خدمت به جامعه روستایی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، تأمین ارتقای سلامت مردم، ایجاد و توسعه شور و نشاط اجتماعی، گسترش ورزش در سطوح مختلف جامعه و افزایش سرانه ورزشی در روستاهای فاقد فضای ورزشی در پنج روستای استان فارس زمین چمن مصنوعی احداث و به سازمان ورزش و جوانان این استان به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار تحویل داده است.

روستای ریگون در شهرستان سپیدان، آشنا در شهرستان خنج، درز در شهرستان لارستان، ده‌کهنه در شهرستان لامرد و جویجان در شهرستان ممسنی روستاهایی هستند که زمین چمن در آنها احداث شده است.

این پنج زمین چمن مصنوعی بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و اعتبار تخصیص‌داده‌شده از سوی نفت برای تکمیل این طرح ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 453814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =