نقشه راه سال ۱۴۰۱ شرکت بر مبنای تحقق شعار سال دنبال می‌شود

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، نقشه راه شرکت در سال جاری بر مبنای تحقق این موضوع، پیگیری و دنبال می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمید رضا گلپایگانی در نخستین جلسه کاری با تبریک سال نو و قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان در سالی که گذشت، افزود: در سال ۱۴۰۰ بر اساس خرد جمعی، هم‌فکری و هم‌افزایی همکاران، با رویکرد پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای شرکت نسبت به ترسیم نقشه راه اقدام شد که طی مسیر آن نتایج ارزشمندی برای سازمان در برداشت.

وی اظهار کرد: این نقشه راه امسال نیز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال نو، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود شرکت و توانمندی‌های داخل کشور با جدیت و تلاش مضاعف دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این جلسه که با حضور معاونان و مشاوران مدیرعامل، مدیران و شماری از رؤسای عملیاتی و ستادی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد، گفت: در واقع حفاری مبدأ فعالیت‌های عملیاتی و  منشأ حرکت صنعت نفت است و ما به‌عنوان پیشران تولید باید تمامی توان خود را به‌منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید به‌کار گیریم.

 گلپایگانی افزود: ما مجموعه کارکنان شرکت لازم است با استفاده از تجارب، دانش فنی و تخصصی و با تدبیر و توکل همسو با پویایی سازمان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و به اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و کلان شرکت به نحو مطلوب جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: در سال جاری به‌کارگیری تمامی ناوگان حفاری، بازسازی، نوسازی و ارتقای کیفی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری، تقویت ساخت داخل به‌منظور تولید دانش‌بنیان و کیفیت‌گرایی در دستور کار است که اجرای این نکات زمینه اشتغال را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بیان اولویت‌های اصلی شرکت در سال جدید به بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش درآمدها، پیگیری مطالبات، مشتری‌مداری و افزایش سطح کیفیت خدمات و راندمان کار اشاره و برای همکاران سالی سرشار از موفقیت و سلامتی آرزو کرد.

کد خبر 454911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =