دیدار مدیرعامل نفت مناطق مرکزی ایران با استاندار کرمانشاه

نشست مشترک مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و استاندار کرمانشاه به‌منظور بحث و تبادل‌نظر درباره با توسعه میدان‌های غرب کشور برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، به‌منظور ارتقای توان تولید نفت و گاز، همچنین پیشبرد پروژه‌ها در غرب کشور، مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت با بهمن امیری‌مقدم، استاندار و نمایندگان مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرد.

مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در این نشست که به‌میزبانی استاندار کرمانشاه و همراهی علی رضایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و هیئت همراه انجام شد، بر استفاده از همه توان این شرکت به‌منظور اجرای اسناد توسعه‌ای بالادستی نفت و گاز بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی  شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد.

وی ضمن تشریح بخش‌هایی از  ایفای مسئولیت‌ اجتماعی شرکت، اشتغال‌آفرینی را از اولویت‌های نفت مناطق مرکزی ایران برشمرد و گفت: رویکرد این شرکت در این زمینه، استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای بومی است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: به‌منظور پر کردن خلأ ناشی از تحریم‌ها، از ظرفیت نهادهای علمی و بنگاه‌های دانش‌بنیان استان به‌نحو شایسته استفاده می‌شود.

در این نشست مشترک، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه، ضمن بیان انتظارهای مردم شریف این استان درباره پیگیری توسعه و اجرای طرح و پروژه‌های حوزه نفت و گاز به‌منظور بهره‌مندی از این منابع خدادادی، آمادگی مسئولان را برای هرگونه همکاری به‌منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های نفت و گاز این استان اعلام کرد.

علی رضایی، مدیدعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فنی و عملیاتی، همچنین حوزه منابع انسانی نفت و گاز غرب به بیان فرصت‌ها و چالش‌های حوزه بهره‌برداری پرداخت.

بر اساس این گزارش، شهریار حیدری و علی رضایی نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، همچنین بهزاد باباخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، ضمن حضور در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با همراهی جمعی از مدیران و اعضای هیئت‌ مدیره این شرکت، در ادامه حضور در حوزه فعالیت نفت مرکزی در غرب کشور، ضمن دیدار با مقام‌های استان ایلام، به‌منظور بررسی روند پیشرفت طرح و پروژه‌ها و رفع چالش‌ و تنگناهای تولید از مناطق عملیاتی بازدید می‌کند.

کد خبر 457578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =