سوخت‌رسانی به نقاط سیل‌زده تهران به‌طور مطلوب در حال انجام است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: سوخت‌رسانی به نقاط سیل‌زده غرب تهران به‌صورت مطلوب در حال انجام است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

علی روح‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پس از وقوع طوفان و سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در غرب تهران بلافاصله کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه تهران و انبار کن تشکیل شد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه به تأسیسات، انبارها و جایگاه‌ها آسیبی وارد نشده است، افزود: اوضاع سوخت‌رسانی در این منطقه هم‌اکنون عادی است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه این شرکت عضو تیم کمیته مدیریت بحران استان است و در نشست شرکت می‌کند، تصریح کرد: سیل در برخی روستاها خساراتی وارد کرده است، در برخی نقاط مثل فیروزکوه در صورت نیاز سوخت نفت سفید ارسال و در صورت نیاز محموله‌های ویژه هم فرستاده می‌شود.

روح‌الهی با اشاره به اینکه خوشبختانه در هیچ‌کدام از جایگاه‌ها و مجاری عرضه مشکلاتی نظیر آبگرفتگی وجود ندارد، بیان کرد: وضع سوخت‌رسانی عادی و مطلوب است.

وی افزود: امکانات، نفت‌کش‌ها و نیروهای عملیاتی و رؤسای نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حالت آماده‌باش هستند و هیچ‌گونه نگرانی در زمینه سوخت‌رسانی به نقاط سیل‌زده وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال رصد همه نواحی هستیم، اظهار کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و سوخت‌رسانی به خودروهای امدادی راهداری نیز در حال انجام است.

کد خبر 460020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =