تحول در مناطق صنعتی و معدنی زرند و کوهبنان با جهاد گازرسانی

نماینده زرند و کوهبانان در مجلس با تأکید بر اینکه گازرسانی به شهرستان‌های زرند و و کوهبنان رمز توسعه مناطق صنعتی و معدنی استان کرمان خواهد بود، گفت: با گازرسانی به این مناطق شاهد تحول در بحث اشتغال و اقتصاد منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شانا، عفت شریعتی کوهبنانی امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد با بیان اینکه آقای اوجی اهتمام ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های گازرسانی کشور دارند، گفت: دولت سیزدهم در سفر به استان کرمان تلاش زیادی را برای رفع مشکلات مردم این استان در حوزه گازرسانی انجام داده است.

وی گازرسانی به شهرستان‌های زرند و و کوهبنان را رمز توسعه میدان مناطق صنعتی و معدنی استان کرمان دانست و افزود: با گازرسانی به این مناطق شاهد تحول در بحث اشتغال و اقتصاد منطقه خواهیم بود.

نماینده زرند در مجلس اظهار کرد: هم‌اکنون مجتمع‌های بزرگ فولادی سیریز، فاریاب جنوب و زرند ایرانیان در استان کرمان نیاز مبرمی به گاز طبیعی دارند؛ با تلاش و پیگیری مستمر وزیر نفت این موضوع به‌زودی محقق خواهد شد، در این زمینه بنده و همکارانم در مجلس از هرگونه حمایت از صنعت نفت دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 461203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =