پایش شبانه‌روزی عملیات سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از نظارت و پایش شبانه‌روزی عملیات توزیع فرآورده در نقاط مرزی و سوخت‌رسانی و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

علی‌اکبر نژادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای سوخت‌رسانی در ایام اربعین با شرکت در نشست‌های ستاد مرکزی اربعین که به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین سید و سالار شهیدان در وزارت نفت تشکیل می‌شد، انجام شده بود، اظهار کرد: در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز برگزاری نشست داخلی به‌صورت منظم به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای سوخت‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل مسافری بین‌شهری و داخل شهرستان‌های مرزی و انتقال زائران به نقاط صفر مرزی برگزار می‌شد که این نشست‌ها از اواخر تیرماه امسال آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حرکت زائران از اوایل مردادماه به‌تدریج آغاز شد و از یازدهم مردادماه شدت یافت، افزود: از همان زمان، پیش‌بینی‌های لازم برای سوخت‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل صورت پذیرفت و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: پیش‌بینی مقدار مورد نیاز فرآورده‌ها به تفکیک، ذخیره‌سازی در انبارهای نفت شهرستان‌های مرزی و تأمین فرآورده مورد نیاز ناوگان انتقال این فرآورده‌ها به نقاط صفر مرزی از دیگر اقدام‌های انجام‌شده در این ایام بود.

نژادعلی گفت: پس از انجام پیش‌بینی‌های لازم، ۱۸ جایگاه مرزی در نقاط مرزی مهران، چزابه، تمرچین، خسروی، شلمچه، خرمشهر و باشماق به اضافه ایستگاه‌های آتش‌نشانی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نقاط شش‌گانه مرزی مستقر شد تا امکان سوخت‌گیری برای اتوبوس‌های فعال در فاصله نقطه انتهایی ایستگاه‌های ناوگان بین‌شهری و شهرستان‌های مقصد مرزی فراهم شود.

تأمین گاز مایع موردنیاز موکب‌های داخل و خارج از کشور

وی بیان کرد: همچنین بر اساس تصمیم‌های اتخاذشده، سوخت موردنیاز موکب‌های درون کشور و نجف و کربلا با پیش‌بینی تعداد کپسول‌های موردنیاز گاز مایع تأمین شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از اختصاص چند دستگاه اتوبوس از سوی وزارت نفت برای بازگشت زائران و خدمات‌رسانی به آنان در نقاط مرزی خبر داد و گفت: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب، کماکان در ستاد و نواحی به‌ویژه مناطق مرزی، به‌صورت شبانه‌روزی تمامی عملیات مرتبط با توزیع در جایگاه‌های عرضه سوخت و خدمات‌رسانی در مرزها را پایش می‌کنند و بر آن نظارت دقیق دارند.

کد خبر 462104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =