مدیریت تولید و مصرف انرژی از اولویت‌های کشور است

معاون اول رئیس‌جمهوری مدیریت تولید و مصرف انرژی را از اولویت‌های کشور دانست و گفت: نمونه‌ای از مدیریت‌ها در حوزه انرژی، نبود خاموشی برق و قطعی گاز در زمان اوج مصرف در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محمد مخبر امروز (سه‌شنبه، ۲۴ آبان‌ماه) در دیدار با آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسان حوزه علمیه قم به ظرفیت‌های گسترده کشور نظیر دریا، منابع نفت و گاز و معادن اشاره و اظهار کرد: دولت سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف انجام داده و برای موضوع‌هایی نظیر مسکن، اشتغال و کاهش تورم برنامه‌های خوبی دارد که ثمرات آن را مردم در آینده‌ای نزدیک خواهند دید.

وی مدیریت تولید و کنترل مصرف انرژی را از اولویت‌های کشور دانست و بعضی از فعالیت‌های دولت در این زمینه را برشمرد و به‌عنوان نمونه به مدیریت مناسب در حوزه انرژی و نبود خاموشی برق و قطعی گاز در زمان اوج مصرف در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با قدردانی از معاون اول رئیس‌جمهوری به‌دلیل حضور مداوم در صحنه‌های مختلف، گفت: این حضور باعث دلگرمی جامعه است، زیرا مردم مشاهده می‌کنند که معاون اول رئیس‌جمهوری در کنار آنهاست.

کد خبر 464192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =