عملکرد درخشان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در دوران تحریم

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، نوسازی تأسیسات و زیرساخت‌های حیاتی، توجه به سرمایه‌های انسانی، پشتیبانی از مناطق عملیاتی و تقویت ستاد مهم‌ترین اولویت‌های کاری شرکت دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، در نشستی با حضور مدیران، رؤسا و کارشناسان با تبریک فرا رسیدن چهل‌وچهارمین بهار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ایام‌الله فرخنده دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه عظیم ملت ایران است، این ایام یادآور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، استقلال‌طلبی و عدم وابستگی توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی، عدالت و استقلال مردم را به‌عنوان آرمان انقلاب اسلامی به‌منصه ظهور برسانند.

وی ادامه داد: به‌عنوان یک شرکت فنی و عملیاتی، فعالیتی را در صنعت نفت انجام می‌دهیم که بسیار فنی و تخصصی است و نقش مهمی در اقتصاد و تداوم بالندگی اقتصاد کشور دارد.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور قرار دارد و همکاران در شرایط تحریمی هم‌اکنون، خوش درخشیده‌اند و مأموریت اصلی شرکت را که دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور است در گستره خلیج‌فارس و دریای عمان به‌صورت جهادی، با رعایت استانداردها، سلامت و ایمن انجام می‌دهند.

غریبی تصریح کرد: در مجموعه ستادی و مناطق عملیاتی مأموریتمان را با تمام توان انجام می‌دهیم و تقویت ستاد که پشتیبان و موتور محرکه خوبی برای مناطق عملیاتی به‌شمار می‌رود، یکی از اولویت‌ها است.

وی افزود: توجه به نیروهای انسانی رسمی، قراردادی، پیمانکاری و ... به‌عنوان مهم‌ترین ارزش سازمان و رفع نواقص و تقویت کمّی و کیفی ساختار سازمانی شرکت یکی دیگر از اولویت‌های ما است.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأکید کرد: حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جزیره خارک مصوبه‌های خوبی در مباحث عملیاتی شرکت، همچنین مسئولیت‌های اجتماعی داشت که می‌تواند چراغ راهی برای ما باشد و بی‌شک در ادامه با حمایت‌هایی که ستاد شرکت ملی نفت خواهند داشت به بهبود شرایط بسیار امیدوار هستیم.

کد خبر 468626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =