وزارت نفت و استانداری هرمزگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

وزارت نفت و استانداری خوزستان با هدف همکاری مشترک همسو با راهبردهای مقام‌ معظم راهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و بهره‌مندی شایسته از ظرفیت‌های موجود و رویکرد اقتصاد مقاومتی و استفاده از عرصه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، محل اجرای تعهدهای این تفاهم‌نامه شهرستان بشاگرد هرمزگان است که در جریان سفر رئیس‌جمهوری به این استان مصوب شده بود، این تفاهم‌نامه در نظر دارد فرهنگ منابع طبیعی را با جلب مشارکت‌های عمومی و تولید اشتغال ترویج و گسترش دهد، همچنین آن را در میدان کار و تلاش جاری سازد و در این راه از مشارکت بهره‌برداران استعانت بگیرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری شتاب می‌گیرد و وزارت نفت برای مکان‌یابی چنین طرح‌های با استانداری همکاری می‌کند.

وزارت نفت برای این تعهدها ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای عملیات‌ آبخیزداری و آبخوان‌داری در شهرستان بشاگرد، تأمین اعتبار می‌کند.

وزارت نفت بر اساس این تفاهم‌نامه که قرار است در طول یک‌سال انجام شود، متناسب با پیشرفت طرح و دریافت اسناد مالی، هزینه‌های مرتبط را به حساب دستگاه بهره‌بردار واریز می‌کند.

با ابلاغ این تفاهم‌نامه از سوی وزیر نفت، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران مسئول اجرای آن از سوی وزارت نفت شده است.

کد خبر 468638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =