پایانه نفتی نکا؛ مدرن‌ترین پایانه‌ نفتی دریای خزر

چالش‎ها و برنامه‌های پایانه نفتی شمال در بازدید مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران از این پایانه بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این بازدید اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان سازمانی مأموریت‌گرا تلاش دارد که مأموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های تخصصی ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور را به صورت ایمن، به موقع با رعایت استانداردها و به نحو مطلوب به انجام رساند.

وی افزود: در پایانه نفتی نکا به عنوان مدرن‌ترین پایانه‌ نفتی دریای خزر، مجهزترین وسایل اندازه‌گیری و امکانات استاندارد به کار گرفته شده است.

مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: این پایانه با در اختیار داشتن نیروی انسانی خلاق و توانمند می‌تواند کمک بزرگی به چرخه تولید، صادرات و ارزآوری به کشور کند.

غریبی ادامه داد: نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان است و هدف و برنامه ما همسو با اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، کسب رضایتمندی حداکثری کارکنان و افزایش بهره‌وری است.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور مدیران، روسا و سرپرستان برگزار شد، علی معلمی، رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از آخرین وضع فعالیت‌های در دست اقدام و نیازهای مورد نیاز منطقه را ارائه کرد.

کد خبر 470115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =