هزینه‌کرد ۷۰ میلیارد ریالی وزارت نفت برای اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی خوزستان

استاندار خوزستان اعلام کرد که وزارت نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، ۷۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های استان کمک کرده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، علی‌اکبر حسینی محراب امروز (دوشنبه، ۲۹ اسفندماه) در آیین بهره‌برداری از بخش نخست گام دوم طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر نفت،  اظهار کرد: مردم همه شهرهای استان خوزستان به‌ویژه آبادان و خرمشهر پای انقلاب ایستاده‌اند و در مقابل همه حوادث خم به ابرو نیاورده‌اند تا دِین خود را به اسلام ادا کنند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از این پروژه در پالایشگاه آبادان افزود: این پالایشگاه یک نمایشگاه دائمی از توانمندی داخلی و اعجازی است که به دست فرزندان انقلاب و این ملت به‌ویژه مردم منطقه اجرایی شد و می‌تواند برای کشورهای منطقه نیز مفید باشد.

استاندار خوزستان گفت: تکمیل فاز ۲ پالایشگاه آبادان از اقدام‌های دولت مردمی است که در استان خوزستان انجام شده است و بهره‌برداری از آن یکی از نقاط قوت این دولت به‌شمار می‌رود که مردم از مواهب آن بهره‌مند خواهند شد.

حسینی محراب با قدردانی از وزیر نفت، بیان کرد: وزارت نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال برای پیشرفت و آبادانی استان خوزستان کمک کرده است.

وی با اشاره به اقدام‌های دولت سیزدهم در این استان تصریح کرد: اجرایی شدن طرح آب غدیر از دیگر اقدام‌هاست که زمینه پایداری آب شرب برای بیش از ۲ میلیون نفر را فراهم کرده اما فاضلاب یکی از مشکلات عمده استان خوزستان به‌ویژه در آبادان و خرمشهر است که برای رفع این مشکل اقدام‌های گسترده‌ای در دستور کار قرار دارد.

استاندار خوزستان حادثه متروپل را یکی از تلخ‌ترین حوادث سال ۱۴۰۱ در این استان دانست و گفت: تصادف شدید در جاده خرمشهر و جاده شوشتر و سپس حادثه تروریستی ایذه را می‌توان از دیگر حوادث ناگوار سال ۱۴۰۱ در خوزستان اعلام کرد.

حسینی محراب همچنین خواستار رفع مشکلات مالی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان شد و گفت: با وجود نفتی بودن این دو تیم مشکلات مالی سبب شده آنها دچار افت شوند و امیدواریم به همت وزارت نفت و دولت این تیم‌های ریشه‌دار از شرایط کنونی خارج شوند.

کد خبر 470517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =