۱۴ هزار و ۱۸۲ نفر ساعت آموزش سرچاهی پارسال در مناطق عملیاتی برگزار شد

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی پارسال ۱۴ هزار و ۱۸۲ نفر ساعت آموزش سرچاهی برای کارکنان‌ در سطوح مختلف در مناطق عملیاتی خشکی و دریایی محل استقرار دستگاه‌های حفاری برگزار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج اظهار کرد: آموزش‌های تئوری و عملی کارکنان عملیاتی به‌ویژه اقماری در موقعیت استقرار دستگاه‌های حفاری در بالا بردن سطح دانش فنی و آگاهی تخصصی همکاران بسیار با اهمیت و الزامی است.

وی گفت: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت سال‌ها است که برنامه‌های آموزشی در موقعیت‌های عملیاتی را با استفاده از استادان مجرب در دستور کار خود دارد و این آموزش‌ها مورد توجه و استقبال کارکنان قرار می‌گیرد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: به‌دلیل شرایط کار اقماری که کارکنان عملیاتی ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت دارند و حضور آنان در دوره‌های آموزشی متمرکز در روال زندگی آنها به‌دلیل سکونت در شهرهای مختلف مشکل ایجاد می‌کند، مدیریت ارشد شرکت برای رفاه و رضایت‌مندی این همکاران اجرای دوره‌های آموزشی در محل کار را در اولویت‌ برنامه آموزشی مورد تأکید قرار دهد.

نساج تعداد دوره‌های برگزارشده در سال قبل را ۶۳ دوره در قالب ۸ سرفصل شامل «سیال حفاری و نقش آن در رفع گیر رشته حفاری» ، «سیال حفاری و شناخت‌علائم فوران»، «سنسورهای دستگاه نمودارگیری سطحی»، «تشخیص فوران در گل حفاری و چگونگی مقابله با آن»، «تجهیزات کومی یونیت»، «تجهیزات کنترل فوران»، «تجهیزات و سیستم‌های هیدرولیکی دستگاه حفاری» و «پمپ‌ها» اعلام کرد.

وی افزود: این آموزش‌ها با هماهنگی مدیریت‌های عملیاتی و منابع انسانی با اعزام مدرسان واجد شرایط به‌ همراه وسائل آموزشی و کمک آموزش تشکیل شد و ۵۹۱ شرکت‌کننده در پایان دوره امتحان دادند که برای قبول‌شدگان دوره سطح بالاتر در نظر گرفته می‌شود.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: پس از پایان دوره، نسبت به اعلام نتایج به واحدهای برنامه‌ریزی و توسعه و خدمات پشتیبانی و امور اداری آموزش برای ثبت و تغذیه آن در سامانه آموزش نفت اقدام که در سوابق آموزش کارکنان درج می‌شود.

کد خبر 470595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =