اجرای طرح کهاب در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از آغاز اجرای طرح کهاب در ۱۲ جایگاه عرضه سوخت این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، پیمان بهرامی در این باره گفت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و برنامه‌ریزی‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شده است تا پایان سال ۱۴۰۲، در ۱۲ جایگاه عرضه سوخت استان در بازه‌های زمانی سه ماهه، طرح کهاب اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه با اجرای طرح کهاب یا همان کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین در جایگاه‌ها، مصرف سوخت نیز مدیریت می‌شود، افزود: کاهش بخار فرآورده‌های نفتی به‌ویژه بنزین برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از هدر رفتن انرژی از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: این طرح شامل سه مرحله بازیافت بخار مخازن زیرزمینی جایگاه عرضه سوخت، باک خودروها هنگام بارگیری نفتکش‌ها از انبار نفت و نصب دستگاه‌های استحصال بخارات بنزین در جایگاه‌ها است و اولویت اجرا با جایگاه‌های دارای بالاترین میزان فروش درون‌شهری و به‌ویژه جایگاه‌های مجاور مناطق مسکونی، مراکز آموزشی و درمانی خواهد بود.

کد خبر 471152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =