تأمین و عرضه سوخت هواپیماهای حجاج در مرکز سوخت‌گیری منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی کامل این منطقه برای تأمین و تحویل سوخت به هواپیماهای زائران حج خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در این باره گفت: پروازهای حجاج بیت‌الله‌ الحرام در استان‌های همدان و کردستان از روز یکشنبه، ۲۸ خرداد ماه از فرودگاه همدان آغاز شده است و تا یکم تیرماه انجام می‌شود.

وی افزود: مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی با ظرفیت کافی و مطابق با استانداردهای سازمان جهانی هواپیمایی ایکائو و انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا IATA)، آماده عرضه خدمات سوخت‌رسانی به هواپیماهای حامل زائران خانه خدا و انتقال حجاج از دو مبدأ است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: سوخت‌رسانی به کاروان‌های سفر معنوی زیارت خانه خدا، همچنین تأمین سوخت کاروان‌های سفر اربعین حسینی به‌عنوان دو نقطه عطف همه فعالیت‌های طول سال مجموعه سوخت‌رسانان است.

یوسف نشهری، رئیس مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه همدان نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم پروازهای حجاج استان‌های همدان و کردستان که از تاریخ ۲۸ خردادماه تا یکم تیرماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد، در قالب ۱۰ پرواز شامل پنج پرواز رفت به مقصد جده و پنج پرواز برگشت به همدان انجام شود.

وی تأکید کرد: سوخت ویژه موردنیاز این پروازها، مطابق استانداردهای ملی و بین‌المللی بوده و توسط ادوات و واحدهای سوخت‌رسان تخصصی این مرکز به این پروازها تحویل خواهد شد.

کد خبر 474057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =