اجرای خط لوله گاز «دو راهی دشتک - نهبندان»، اقدامی زیرساختی برای توسعه خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی به اقدام‌های مطلوب دولت سیزدهم در کشور و استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: اجرای خط لوله گاز «دو راهی دشتک – نهبندان» از جمله اقدام‌های زیرساختی برای توسعه این استان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خراسان جنوبی، محمدجواد قناعت امروز (پنجشنبه، یکم تیرماه) در آیین بهره‌برداری از خط لوله گاز «دو راهی دشتک – نهبندان» با قدردانی از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای اجرای این پروژه اظهار کرد: خراسان جنوبی در انتها خط سراسری گاز قرار دارد و گاز تنها از خراسان رضوی که از استان‌های پرمصرف گاز است، تزریق می‌شود و در زمان اوج مصرف در فصل زمستان ممکن است با افت فشار گاز روبه‌رو شود.

وی افزود: زمستان سال ۱۴۰۱ با پای کار بودن مدیران شرکت ملی گاز ایران و مدیریت بحران، اتفاقی در استان نیفتاد و کار جهادی و انقلابی از سوی کارکنان شرکت ملی گاز انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای خط لوله گاز «دو راهی دشتک – نهبندان» درخواستی بود که از طرف ما در اسفندماه ۱۴۰۰ با وزیر نفت مطرح شد و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

قناعت با بیان اینکه اتفاق‌های مطلوبی در دوران دولت سیزدهم در کشور و استان خراسان جنوبی رخ داده است، گفت: اجرای این پروژه از جمله اقدام‌های زیرساختی برای توسعه این استان است.

کد خبر 474582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =