توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن گاز مایع در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از توزیع یک هزار و ۴۳ تن گاز مایع در سه ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، غلام‌محمد احمدی در این باره گفت: ۶ باب تأسیسات و ۶۸ عامل مجاز توزیع گاز مایع در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند. در سه ماه نخست امسال، یک هزار و ۴۳ تن گاز مایع در غرب خراسان توزیع شد و این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی تأکید کرد: با توجه به شناخت صحیح جامعه هدف، خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی جزو اولویت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هستند که براساس ثبت‌نام انجام‌شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، در بازه زمانی یادشده گاز مایع موردنیاز بین این خانوارها، به‌صورت ماهانه، همچنین اصناف، مشاغل و کارخانه‌ها توسط عاملان مجاز توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با تشکر از همراهی مردم و مصرف‌کنندگان گاز مایع بیان کرد: از مصرف‌کنندگان در بخش خانوار و اصناف که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، درخواست می‌شود به‌منظور تسهیل در دریافت گاز مایع در اسرع وقت با مراجعه به سایت newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

احمدی به تخصیص گاز مایع برای خودروها اشاره و تأکید کرد: مالکان وسائل نقلیه می‌توانند با مراجعه به تأسیسات و شرکت‌های توزیع کننده، سوخت موردنیاز خود را تأمین کنند.

کد خبر 474776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =