۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر: 477673
نشست فصلی شرکت‌های عضو پارک نفت برگزار شد

شرکت‌های عضو پارک نفت در هفته نخست شهریورماه هم‌زمان با هفته دولت، به‌منظور هم‌اندیشی و آشنایی با خدمات یکدیگر نشست فصلی خود را در مرکز ققنوس ری برگزار کردند.

 به گزارش شانا به نقل از پارک علم و فناوری صنعت نفت، در ابتدای جلسه محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک علم و فناوری صنعت نفت ضمن شنیدن گزارش و در جریان قرار گرفتن فعالیت‌های این شرکت‌ها اظهار کرد: پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با عضویت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند و فعال در عرصه نفت شرایط رو به رشدی را طی می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شرکت‌های بیشتری به عضویت این پارک در بیایند و جثه پارک روز به روز گسترده‌تر و فعالیت‌های آن به ویژه در عرصه بین‌الملل بیشتر شود و ما شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان در فضای داخلی و خارجی شویم و بی‌شک ما به‌عنوان پارک دستگاهی می‌توانیم برای تحقق دانش‌بنیان شدن صنعت و تکمیل زنجیره ارزش و بهینه‌سازی مصرف انرژی نقش اساسی ایفا کنیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه شرکت‌ها با معرفی محصولات و خدمات خود نسبت به شبکه‌سازی و ارائه راهکارهای فناورانه و نوآورانه خود به بحث و گفت‌وگو نشستند. هدف از برگزاری این نشست که با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ شرکت عضو خانواده پارک برگزار شد، افزایش تعامل میان کسب‌وکارهای دانش‌بنیان عضو پارک و همکاری آنها با ستاد مجموعه پارک بود.

کد خبر 477673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =