آبرسانی به روستای پادیک سیستان‌ و بلوچستان با حمایت شرکت ملی نفت

پروژه آبرسانی به روستای پادیک شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای مسئولیت اجتماعی به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران پروژه آبرسانی به روستای پادیک شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان را که جزو مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری است با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی و با همکاری اداره کل آب و فاضلاب این استان به بهره‌برداری رساند.

با توجه به فرسوده بودن تأسیسات قدیمی، در ۱۰ سال گذشته ساکنان روستا از آب تصفیه‌نشده چاه برای آشامیدن استفاده می‌کردند که با حمایت شرکت ملی نفت ایران و با ایجاد ۷۲۰۰ متر لوله خط انتقال و یک مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و تصفیه آب موجود مردم این منطقه از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

این مسئله بر جمعیت ۱۷۱۹ نفری اهل تسنن روستا تأثیر گذاشته و از مهاجرت این عزیزان به علت مشکلات آبرسانی جلوگیری می‌کند.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 630016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =