ارائه خدمات شرکت گاز کرمانشاه به زائران اربعین حسینی

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: امسال این افتخار را داشتیم که ۱۷ روز پیاپی در خدمت زوار اربعین حسینی باشیم.

به گزارش شانا به نقل شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی اظهار کرد: امسال برای خدمت‌رسانی به زائران در شهر قصرشیرین اقدام به برپایی موکب و حسینیه سیدالشهدا در ۵۰۰ مترمربع کردیم.

وی افزود: این موکب در چند بخش شامل حسینیه، بهداری و محل اسکان خواهران و برادران و سالن غذاخوری ایجاد شد و به‌طور میانگین پذیرای حدود ۳۰۰ زائر در شبانه‌روز برای اسکان بود، همچنین در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام تا هر وعده ۳۰۰۰ پرس از زوار پذیرایی شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در این موکب یک ایستگاه فرهنگی با توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی، نقاشی و عکس در خدمت بود که زائران با ارسال آثار خود به وبگاه شرکت گاز استان کرمانشاه در مسابقه شرکت کردند و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

به گفته حسینی، یکی از محاسن موکب شرکت گاز مجاورت آن با پارکینگ سیدالشهدا بود که سبب می‌شد زوار هیچ مشکلی در زمینه پارک خودروهایشان نداشته باشند.

وی یادآور شد: راه‌اندازی اپلیکیشن راهنمای زائر در وبگاه شرکت گاز استان کرمانشاه، ایجاد زیرساخت گازرسانی برای پایانه مرزی خسروی و همه مواکب مستقر در مرز خسروی، ایجاد لینک اخبار حسینیه سیدالشهدا در پیام‌رسان ایتا، برگزاری مراسم مداحی و نوحه‌خوانی با حضور خانواده‌های همکاران و زوار در محل حسینیه بخشی از فعالیت‌های موکب سیدالشهدای شرکت گاز استان در ایام اربعین امسال بود.

کد خبر 630107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =