لزوم روایت مطلوب از پیشرفت‌های صنعت برای نسل جوان

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور گفت: نسل جوان باید بداند در چه حوزه‌هایی و در چه شرایطی چه توفیق‌هایی به‌دست‌ آورده‌ایم که در گذشته تنها آرزوی آن را داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار شانا، مجتبی اصغری صبح امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در آیین نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با بیان اینکه صنعت نفت یکی از شاخص‌ترین مجموعه‌هایی ‌است که رشد، پیشرفت، شکوفایی و بالندگی آن افتخارآفرین است، تصریح کرد: این بخش به‌تنهایی قسمت عمده‌ای از پیشرفت‌های موجود کشور در حوزه‌های مختلف را به‌عنوان صنعتی راهبر به‌ پیش می‌برد.

وی افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده در کشور که بر اساس برنامه‌ریزی دشمن طراحی شده، کوچک‌شماری خود و بزرگ‌پنداری دشمن است.

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور ادامه داد: تمام اتفاقی که قرار است در جهان تبیین و مجموعه راهیان پیشرفت روی دهد این است که با کمک یکدیگر بتوانیم به نسل جوان کشور این پیام را برسانیم که ما در چه حوزه‌هایی و در چه شرایطی چه توفیق‌هایی به‌دست‌ آورده‌ایم که در گذشته تنها آرزوی آن را داشته‌ایم.

اصغری با تأکید بر اینکه این شرایط تحریمی اگر برای هر کشور دیگری نیز اتفاق بیفتد تمام شاخص‌های اقتصادی آن کشور را به‌ هم می‌ریزد، گفت: تمام بخش‌های وزارتخانه‌های صنعت و معدن کشور در این شرایط تحریمی طاقت‌فرسا در حال رشدند، از این رو در همه‌ حوزه‌ها گام نخست برای جهان تبیین و راهیان پیشرفت تشریح کامل وضع موجود و شرایط از لحاظ دسترسی به فناوری و تأمین مالی است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی را باید جدی بگیریم و این جنگ تمام ابعاد کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، یادآور شد: مشکل نسل جوان نداشتن شناخت از صنایع نیست، بلکه نسل جوان نمی‌داند در چه شرایطی به این صنایع دست یافتیم.

کد خبر 632089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =