اجرای ۲۵ میلیارد دلار پروژه نفتی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به نقش محوری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای طرح‌ها مهم کشور گفت: تاکنون حدود ۲۵ میلیارد دلار پروژه نفتی ازسوی قرارگاه، در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اجرا شده یا در حال اجراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر به همراه برخی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران امروز (چهارشنبه، سوم آبان‌ماه) از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بازدید و درباره زمینه‌های مشترک همکاری، با سردارعبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و برخی معاونان قرارگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار بر نقش محوری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای ابرطرح‌های کلان اقتصادی تاکید و اظهار کرد: انجام طرح‌های راهبردی از سوی قرارگاه، این مطلب را به اثبات رسانده است که امروز می‌توان از این نهاد، به‌عنوان نماد اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با اذعان به این مطلب که صنعت نفت، معقتد به توان اجرایی و راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاست، تصریح کرد: تاکنون ۲۵ میلیارد دلار پروژه نفتی از سوی قرارگاه در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اجرایی شده یا در حال اجراست.

خجسته‌مهر ادامه داد: قرارگاه خاتم، در بزنگاه‌های حساس پس از انقلاب اسلامی، توانسته است نقش محوری خود را در بخش‌های مختلف به نحو مطلوبی ایفا کند و کارنامه موفق این نهاد بزرگ عملیاتی، گویای توان بالای اجرایی آن است.

وی اجرای طرح‌های بزرگی همچون راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و ابرپروژه‌های مربوط به پارس جنوبی را از مظاهر بلوغ فنی قرارگاه خاتم دانست و گفت: امروز می‌توان با اطمینان گفت که قرارگاه خاتم الانبیا (ص) رقیبی مطرح برای شرکت‌های معتبر نفتی جهان است.

سردارعبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) نیز ضمن قدردانی از حضور محوری و نقش جهادی مدیریت شرکت ملی نفت ایران در اجرای پروژه‌های مهم صنعت نفت اظهار کرد: کارنامه موفق مدیریتی دولت سیزدهم که بخش عمده‌ای از آن مرهون اجرای طرح‌های کلان در مجموعه شرکت ملی نفت ایران است، گویای برنامه‌ریزی دقیق و مستدلی است که از سوی بخش‌های مختلف مدیریتی این شرکت انجام شده است.  

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان شریان اصلی اقتصاد کشور، نقشی مهم در پویایی و خودکفایی شرکت‌های داخلی ایفا می‌کند.

کد خبر 632188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =