حضور فعال وزارت نفت در نمایشگاه «ایران‌پروژه» عشق‌آباد

نمایشگاه ایران پروژه با حضور وزارت نفت، شرکت‌های زیرمجموعه آن و بیش از ۹۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی در عشق آباد ترکمنستان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شانا، نمایشگاه «ایران پروژه» امروز (جمعه ۲۶ آبان) با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران و رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزیران و وزیر خارجه امور ترکمنستان به‌عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه افزون بر وزارت نفت، بیش از ۹۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشتند.

پاویون وزارت نفت با حضور شرکت‌های ملی نفت ایران، ملی گاز ایران، ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ملی صنایع پتروشیمی برای ارائه خدمات فنی مهندسی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین کالا حضوری مؤثر در این نمایشگاه برای صنایع نفت و گاز ترکمنستان دارد و مورد استقبال طرف‌ ترکمنستانی قرار گرفته است.

شرکت نفت و گاز پارس نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و توسعه‌دهنده مگاپروژه‌های گازی میدان مشترک پارس جنوبی در این نمایشگاه حضور دارد و به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش روی سرمایه‌گذاران می‌پردازد.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، استانی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و ... است.

به گزارش شانا، نمایشگاه «ایران پروژه» صبح روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشور و رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان به‌عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و تازه‌ترین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش‌بنیان به معرض نمایش گذاشتند.

سردار بردی‌محمداف، رئیس‌جمهوری ترکمنستان با ارسال پیامی به شرکت‌کنندگان نمایشگاه تخصصی «ایران پروژه» بر توسعه حجم تجارت دوجانبه، ایجاد قالب‌های تازه همکاری و اجرای پروژه‌های مشترک در زمینه‌های امیدوارکننده تأکید کرد.

کد خبر 633152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =