ویژگی مدیران وزرات نفت حضور میدانی در فعالیت‌های فرهنگی و عملیاتی است 

رئیس شورای فرهنگی منطقه ۸ وزارت نفت با اشاره به لغو بخشنامه‌های محدودکننده پیشین در زمینه فعالیت‌های فرهنگی گفت: ویژگی مدیران کنونی وزرات نفت حضور میدانی در بطن ومتن فعالیت‌های فرهنگی و عملیاتی است. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری روز پنجشنبه (۲۵آبان‌ماه) در نخستین همایش شوراهای عالی مناطق ۹ گانه صنعت نفت در مشهد که با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و رئیس شورای عالی فرهنگی وزارت نفت، مرتضی شاه‌میرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فرمانده بسیج و جمعی دیگر از مدیران عالی رتبه وزارت نفت در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین افتخار ۱۷ شرکت تابع صنعت نفت در خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، خدمت به زائران و مجاوران بارگاه رضوی در منطقه شرق کشور است. 

وی برگزاری رویداد شورای مناطق ۹ گانه صنعت نفت در مشهد را مهم و اثربخش در زمینه تداوم فعالیت‌ها و اقدام‌های فرهنگی اعلام کرد و گفت: این هم‌اندیشی زمینه استمرار، انسجام‌بخشی و هم‌افزایی فعالیت‌های فرهنگی را ممکن می کند. 

رئیس شورای فرهنگی منطقه ۸ وزارت نفت یادآور شد: متاسفانه فعالیت‌های فرهنگی در دوره‌های پیشین با بخشنامه‌های محدودکننده انجام نمی‌شد. حتی اختیار برگزاری کوچکترین فعالیت یا اقدام فرهنگی و ورزشی از مدیران سلب شده بود. خدا را شاکریم اکنون در مجموعه حاکمیتی، همسو با فرمایشات رهبری، ریاست جمهور، شخص وزیر نفت و معاونان ایشان همیشه در صحنه هستند. 

افتخاری ادامه داد: در طول دو سال گذشته شخص ریاست جمهوری، وزیر نفت و معاونان وی به تکرار و نه در دفتر کار، که در محل کار عملیاتی با مدیران و کارکنان به گفت‌وگو می‌نشینند و نکته حائز اهمیت این است که صحبت‌ها؛ درخواست‌ها و پیشنهادهای آنها بررسی و منتج به نتیجه می‌شود.  

وی تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به خوبی در وزارت نفت مورد توجه است. 

نخستین همایش شوراهای عالی مناطق ۹ گانه صنعت نفت در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه امسال به میزبانی شورای فرهنگی منطقه ۸ صنعت نفت در مشهد برگزار شد. 

کد خبر 633223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =