کارکنان صنعت نفت با وجود تحریم‌ها بالاترین رشد بهره‌وری را دارند

معاون امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: کارکنان صنعت نفت با وجود تحریم‌ها که گریبانگیر تأسیسات این صنعت شده و به دوش کشیدن تحریم‌های داخلی، بالاترین رشد بهره‌وری در میان بنگاه‌های اقتصادی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهدی علی‌مددی صبح امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) با هیئت همراه به‌منظور بازدید و بررسی مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حضور یافتند و به استماع گزارش‌های مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری و مدیران ارشد این شرکت نشستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان صنعت نفت جنوب گفت: بی‌شک زحمات شما به‌ویژه در شرایط تحریم‌ بر کسی پوشیده نیست.

جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضع منابع انسانی این شرکت گفت: فعالیت‌ها و خدمات کارکنان صنعت نفت به جامعه خوب معرفی نشده و بعضی از خانواده‌های کارکنان نیز از این زحمات مطلع نیستند و ارزش کار کارکنان این صنعت مغفول مانده است.

وی با اشاره به سختی کار در صنعت و بالاخص تأسیسات نفت که به‌دلیل تحریم‌ها شرایط خاصی را می‌طلبد، افزود: این اوضاع تلاشی ویژه را می‌طلبد، بنابراین خواستار اصلاح نظام حقوق دستمزد به‌منظور افزایش انگیزه متخصصان نفت هستیم.

حسن شهرویی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون نیز نیاز به زیرساخت‌های مدرن صنعت و نیروی انسانی تازه نفس را برای افزایش تولید که مدنظر دولت سیزدهم است، ضرروی دانست و با اشاره به مشکلات عدیده پزشکی حادث‌شده بر کارکنان عملیاتی در طول سنوات خدمت ایشان به علت کمبود نیروی انسانی متخصص در این بخش، خواستار افزایش نیروهای عملیاتی شد.

قباد ناصری، مدیرعامل نفت و گاز مارون نیز با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به تعهدهای تولیدی خود عمل کرده است، بیان کرد: ۶۰ درصد مدیران و سرپرستان شرکت مارون در سقف حقوقی هستند و این شرکت بیش از هزار نفر کمبود نیروی انسانی متخصص دارد که با بازنشستگی بالای ۱۰۰ نفر در سال آینده به این مشکل افزوده می‌شود.

علیرضا هیهاوند، مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با اشاره به سازمان‌ها و نهادهایی که از قانون نظام حقوق و دستمزد مستثنا هستند و حقوق و مزایایی به مراتب بیشتر از نفت دریافت می‌کنند، گزارشی از وضع منابع انسانی این شرکت ارائه داد.

حمید مدملیل، مدیر امور مالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز گفت: با وجود ۴۵ سال تحریم این کارکنان زحمتکش ذره‌ای کم‌کاری نکردند و روزانه ۳ میلیون بشکه تولید نفت را که همواره هدف بوده است عملیاتی کرده‌اند.

کد خبر 633299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =