بررسی سازوکار بار مالی نفت‌کارت در قراردادهای کارکنان پیمانکاری

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی گفت: در دستورعملی که در شورای اداری، استخدامی صنعت نفت مصوب شد، مزایای نفت‌کارت را به کارکنان پیمانکاری تسری دادیم و شرکت‌ها در حال انجام سازوکار و محاسبه بار مالی هستند تا این بار مالی در همه قراردادها لحاظ شود.

مهدی علی‌مددی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به اینکه مزایای جانبی و انگیزشی برای کارکنان صنعت نفت در دولت مردمی سیزدهم در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تسری این نگاه به همه کارکنان جدا از نوع قرارداد استخدامی در دستور کار است.

وی ادامه داد: بعضی از قراردادهای تأمین منابع انسانی در بخش پیمانکاری در بعضی شرکت‌های تابع وزارت نفت رو به اتمام است و مبلغ این قراردادها اجازه پرداخت نفت‌کارت را نمی‌دهد، از این رو این شرکت‌ها با امضای قرارداد جدید به افرادی که قراردادشان تازه است، نفت‌کارت را پرداخت می‌کنند و تأمین اعتبار این کارت به تاریخ جدید قرارداد بستگی دارد.

به گزارش شانا، مردادماه امسال دستور پرداخت مبالغ نفت کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت رسماً از سوی معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی صادر شد.

 با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت در آینده‌ای نزدیک به کارکنان پیمانکاری (ارکان ثالث) شاغل در چهار شرکت اصلی وزارت نفت مثل دیگر کارکنان نفت‌کار تعلق می‌گیرد و می‌توانند از این امتیاز برخوردار شوند. اختصاص نفت کارت به همه کارکنان وزارت نفت در شورای مدیران چهار شرکت اصلی و سازمان اداری و استخدامی به تصویب رسیده است.

کد خبر 631630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =