حضور معاون سرمایه انسانی وزیر نفت در جمع کارکنان نفتی اهواز

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به منظور بررسی‌ موضوعات مربوط به حوزه منابع انسانی در جمع نمایندگان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در اهواز حضور یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهدی علی‌مددی بعدازظهر شنبه (۲۷ آبان‌ماه) و هیئت همراه به همراه مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌منظور بررسی مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی در جمع نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری ایران حضور یافت و نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی، ارکان ثالث و بانوان شاغل مطالبات و نقطه نظرات خود و مدیران منابع انسانی توضیحات خود را ارائه کردند.

وی تناسب شغل و شاغلان صنعت نفت را از مهمترین مسائل حوزه منابع انسانی خواند و گفت: بزرگترین چالش ما ورود نامتناسب نیروی انسانی است که هم نیروی انسانی، هم صنعت از این محل آسیب دیده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت تاکید کرد: از مهم ترین رویکردهای وزارت نفت در دولت سیزدهم همترازی در نظام پرداخت کارکنان است.

علی‌مددی افزود: وزارت نفت در نظر دارد آزمون استخدامی را با اولویت نیروهای بومی، طبق روال دهه‌های گذشته برای ارتقای جایگاه شغلی کارکنان ارکان ثالث و قراردادی برگزار کند.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این بازدید گفت: حضور شخص معاون وزیر و تیم کامل مدیریتی ایشان نشان از پیگیری و اهتمام وزارت نفت در حوزه منابع انسانی دارد که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با بیان این که مسائل و مواردی مأیوس‌کننده در فضای رسانه‌ای به گوش کارکنان می‌رسد، گفت: کارکنان نفت هرگز اجازه ندادند از تجمعات و مطالبات ایشان بهره‌برداری سیاسی شود.

کد خبر 633302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =