اجرای پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران تسریع می‌شود

رئیس هیئت‌ مدیره پالایش نفت تهران با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن پروژه‌های جدید توسعه‌ای در هیئت مدیره پالایشگاه نفت تهران گفت: اجرای پروژه واحد بنزین‌سازی پالایشگاه نفت تهران تسریع خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، وحید عبیری در جمع کارکنان این شرکت پالایشی با اشاره به اینکه حیات پالایشگاه به پروژه‌ها وابسته است و تأسیسات باید دائم روزآمد شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های هیئت مدیره پروژه سی‌سی‌آر (واحد بنزین‌سازی) هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

وی تأکید کرد: زمینه‌سازی برای پروژه بهسازی که معماری آینده پالایشگاه تهران را تعیین خواهد کرد نیز انجام خواهد شد و اجرای این پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره پالایشگاه نفت تهران با تأکید بر احیای پروژه‌های توسعه‌ای و حرکت از سوخت‌محوری به سودمحوری تصریح کرد: به‌دنبال این نیستیم که با مصرف فرآورده‌های نفتی، واحدهای جدید پالایشی ایجاد کنیم و دائم به‌دنبال جبران اختلاف بین تولید و مصرف باشیم و با توجه به اینکه عمده سهامداران در این پالایشگاه مردم هستند که نگاهشان به سود پالایشگاه است، تلاش می‌کنیم سودمحوری را در اولویت قرار دهیم.

عبیری همچنین از اجرای برنامه‌های جدید در حوزه منابع انسانی و ارائه خدمات رفاهی به کارکنان این شرکت پالایشی به‌ویژه در حوزه مسکن خبر داد و گفت: منابع انسانی رکن اساسی واحدهای تولیدی است و تلاش می‌کنیم در این حوزه حداکثر آنچه را که در توان است، برای رضایتمندی کارکنان مصوب و ابلاغ کنیم و افزون بر آن از دانش و تجارب پیشکسوتان پالایشگاه تهران نیز استفاده خواهیم کرد.

بر پایه این گزارش، با وجود وقفه هشت ماهه در پروژه‌های توسعه‌ای پالایشگاه تهران، در یک ماه اخیر نشست‌های هیئت مدیره پالایشگاه تهران به شکل مؤثری برگزار شده که گزارش نتایج آن به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس هیئت‌مدیره پالایش نفت تهران، دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای مهندسی صنایع (بهینه‌سازی سیستم‌ها) است و گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای PMP و حرفه‌ای در تحلیل کسب و کار PBA از مؤسسه مدیریت پروژه آمریکا (PMI) دارد.

حضور در مگاپروژه‌های پالایشگاهی از جمله احداث واحد RHU پالایشگاه اصفهان، فاز ۲ طرح توسعه و بهبود فرآیند پالایشگاه آبادان و مخزن‌گاه بندرعباس به‌عنوان کارشناس ارشد و مسئول برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، همچنین کارشناس برنامه‌ریزی ستاد، دبیر جلسات کمیته فنی بازرگانی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت، کارشناس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری در امور نفت و مشاور و رئیس دفتر معاون وزیر و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از جمله سوابق وی است.

کد خبر 633762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =