شرکت‌ها موظف به پرداخت نفت‌کارت به کارکنان پیمانکاری هستند

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان اینکه بررسی بار مالی و پرداخت نفت‌کارت در زمان امضای قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت‌های اصلی صنعت نفت محول شده گفت: اگر سقف پیمان جاری این پیمانکاران پر نشده باشد، شرکت‌ها موظف به پرداخت این کارت هستند، در غیر این صورت باید در قراردادهای جدید لحاظ و اقدام شود.

مهدی علی‌مددی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، درباره ارائه نفت‌کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت گفت: با توجه به بار مالی ناشی از اجرای این طرح باید پرداخت نفت‌کارت در قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی شرکت‌ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: بررسی بار مالی و پرداخت نفت‌کارت در زمان امضای قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت‌های اصلی صنعت نفت محول شده و اگر سقف پیمان جاری این پیمانکاران پر نشده باشد، شرکت‌ها موظف به پرداخت این کارت هستند، در غیر این صورت باید در قراردادهای جدید لحاظ و اقدام شود.

آغاز پرداخت بن کارت تا پایان ماه آینده

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درباره آخرین وضع پرداخت بن‌کارت به کارکنان رسمی و قراردادی صنعت نفت گفت: بررسی‌های لازم برای اجرای این پروژه انجام و در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب و ان‌شاءالله تا ماه آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش شانا، مردادماه امسال دستور پرداخت مبالغ نفت کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت به‌طور رسمی از سوی معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی صادر شد.

 با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت در آینده‌ای نزدیک به کارکنان پیمانکاری (ارکان ثالث) شاغل در چهار شرکت اصلی وزارت نفت مثل دیگر کارکنان نفت‌کار تعلق می‌گیرد و می‌توانند از این امتیاز برخوردار شوند. اختصاص نفت‌کارت به همه کارکنان وزارت نفت در شورای مدیران چهار شرکت اصلی و سازمان اداری و استخدامی تصویب شده است.

کد خبر 634951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =