محور گزینش‌ها در صنعت نفت بر اساس ارزش‌های برگرفته از قرآن و سیره پیامبر است

دستیار و نماینده وزیر نفت در هیئت مرکزی گزینش گفت: محور گزینش در صنعت نفت بر اساس ارزش‌های برگرفته از دین اسلام و قرآن کریم و سیره پیامبر پایه‌گذاری شده است و اگر این اصول در اخلاق و رفتار کارمندان و نیروی انسانی شکل بگیرد و تنها ۵۰ درصد کارگزاران کشور بر اساس این تعالیم به مردم خدمت کنند رضایت عموم مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید امیدشهرکی دیروز (یکشنبه، سوم دی‌ماه) در آیین آشنایی با نظام گزینش تصریح کرد: پرچم سربلندی کشور ایران تنها با همت و غیرت مردم و جوانان کشور پابرجاست و جنگ غزه میزان انسانیت، همدلی و ارزش‌های فرهنگ غربی را به‌خوبی به تصویر کشید.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند نیروی انسانی متعهد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور است، اظهار کرد: رشد و بالندگی این صنعت تنها در گرو تلاش و کوشش نخبگان کشور محقق می‌شود و ما امروزه در جنگ تمام عیاری قرار گرفته‌ایم که فرماندهی این جبهه حق، غیر از جمهوری اسلامی ایران نیست.

دستیار و نماینده وزیر نفت در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت با بیان اینکه گزینش در درجه نخست به داوطلبان نگاه دوستی و برادری دارد و ملجأ و پناهگاه شماست، افزود: گزینش بر اساس اسناد بالادستی که بالاترین آن قرآن است، همچنین ارزش‌های دینی عمل می‌کند.

شهرکی با اشاره به اینکه اگر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نبود، بارها مورد حمله کشورهای بیگانه قرار می‌گرفتیم، گفت: امروزه دشمن ثروت اصلی ما یعنی نخبگان را هدف قرار داده است.

کد خبر 635119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =