شرکت‌ نفت و گاز اروندان یک قرارداد و ۲ تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت نفت و گاز اروندان ۲ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌ لوله‌سازی اهواز و شرکت آب غدیر خوزستان و یک قرارداد با شرکت انرژی پارس سمنان امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، دیروز (سه‌شنبه، ۲۶ دی‌ماه) در حاشیه سومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، قرارداد همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت انرژی پارس سمنان امضا شد.

بر اساس این قرارداد، شرکت نفت و گاز اروندان سه قرارداد شامل خرید ۲۳۶ هزار لیتر ماده شیمیایی باکتری‌کُش تایپ ۱ و ۲، خرید ۸۰ هزار لیتر ماده شیمیایی ضدخوردگی نفت برای نفت دریافتی از میدان سپهر و خرید ۵۳۰ هزار لیتر تعلیق‌شکن منطقه آزادگان شمالی با شرکت شیمیایی انرژی‌ پارس سمنان امضا کرد.

شرکت نفت و گاز اروندان همچنین در زمینه تأمین آب مورد نیاز و بهره‌برداری از تجهیزات صنایع نفت با شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. این تفاهم‌نامه بین عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و داود حری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان امضا شد.

افزون‌ بر آن شرکت لوله‌سازی اهواز و شرکت نفت و گاز اروندان دوشنبه (۲۵ دی‌ماه) در حاشیه دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور ساخت و خرید لوله‌های جریانی بدون درز ۶ اینچ امضا کردند.

 این تفاهم‌نامه به‌منظور پویایی و شکوفایی صنایع استان و استفاده از توان داخلی و بومی‌سازی قطعات بین عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و هوشنگ احمدی، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز امضا شد.

کد خبر 636360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =