بازدید مدیرعامل شرکت ملی گاز از دومین نمایشگاه روایت پیشرفت

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با حضور در نمایشگاه روایت پیشرفت و دیدار از غرفه‌های مختلف، در جریان خدمات گسترده و دستاوردهای دولت قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی امروز (پنج‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) با حضور در نمایشگاه روایت پیشرفت و دیدار از غرفه‌های مختلف، در جریان خدمات گسترده و دستاوردهای دولت قرار گرفت.

در جریان این بازدید، کارشناسان شرکت ملی گاز ایران و دیگر شرکت‌های تابع، با ارائه توضیحاتی درباره دستاوردهای این صنعت در حوزه خوداتکایی و تولید بار اول، در رابطه با حمایت‌های  شرکت ملی گاز از مجموعه‌های دانش‌بنیان به‌منظور مشارکت در پروژه‌های صنعت گاز و توجه به بهره‌گیری از دانش و ظرفیت تولیدات ایرانی در پیشبرد پروژه‌ها، توضیح دادند.

دومین نمایشگاه روایت پیشرفت، با هدف معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم از روز  ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه در مشهد مقدس  در حال برگزاری است و وزارت نفت حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

گفتنی است، شرکت ملی گاز ایران نیز به‌عنوان یکی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت با ارائه دستاوردهای خود در حوزه گازرسانی و دیپلماسی انرژی، حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد.

بنا بر این گزارش، افزایش تولید و انتقال گاز، توسعه گازرسانی به بخش‌های نیروگاهی و صنایع، افزایش تعداد شهرها و روستاهای متصل شده به شبکه سراسری گاز، احیاء قراردادها و تعاملات گازی با کشورهای همسایه و توسعه صادرات فرآورده‌های گازی از جمله مهمترین دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران طی ۲.۵ سال اخیر در دولت سیزدهم است.

کد خبر 637493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =