توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز اولویت امسال وزارت نفت

شانا _ گروه گاز: مهندس رستم قاسمی با اشاره به وجود میدان های مشترک نفت و گاز با کشورهای همسایه، گفت: امسال کار توسعه میدان‌هایی که هنوز توسعه نیافته را آغاز می کنیم و به پروژه های دیگر نیز سرعت خواهیم داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس رستم قاسمی در چهارمین دور از سفرهای استانی هیئت دولت و نخستین سفر خود به استان اردبیل، در نشست مشترک با مدیران صنعت نفت شمال غرب افزود: بهره گیری از میدان های مشترک به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار قرار دارد.

وی از برنامه ریزی برای بازنگری تاسیسات، صیانت از میدان های قدیمی و توسعه میدان های جدید خبر داد.

وزیر نفت همچنین با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب و ملموس به مردم گفت: صداقت در وزارت نفت باید محوریت داشته و برخورد با مردم باید به گونه ای باشد که آنها این مجموعه را خادم خود بدانند.

مهندس قاسمی اظهار کرد: وزارت نفت باید از کارهای حاشیه ای به دور و هیچ فعالیتی جز خدمت به مردم نباید مورد توجه باشد.

وزیر نفت با حضور در ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت مستقر در شرکت گاز استان اردبیل به پرسش مراجعه کنندگان پاسخ داد.

مهندس قاسمی در نخستین سفر خود به استان اردبیل، از مجتمع فرهنگی _ ورزشی در حال ساخت شرکت گاز این استان نیز دیدن کرد.

این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار و 440 متر مربع و با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال در فاز نخست شهرک کارشناسان در دست احداث است.

بازدید از مجتمع مسکونی 121 واحدی شرکت گاز استان اردبیل، از دیگر برنامه های سفر وزیر نفت به استان اردبیل بود؛ این مجتمع نیز در زمینی به مساحت بیش از 21 هزار متر در دو طبقه در دست ساخت است که یک طبقه آن تجاری خواهد بود.

کد خبر 176864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =