آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: تصور می‌کردید پارسال می‌توانید فروش نفت ایران را به صفر برسانید، اما موفق نشدید. تصور می‌کردید ایران چهلمین سال انقلاب را نخواهد دید، اما دیدید که ملت با شکوه‌تر در پاسداشت انقلاب خویش حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار شانا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 20 فروردین‌ماه) در نطق پیش از دستور خود بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا، پاسداران مجاهد را به اخاذی متهم می‌کند که واقعا در تاریخ چنین دولت بی‌شرمی نمونه نداشته است، گفت: آقای ترامپ با وقاحت اخاذی از سعودی و برخی کشورهای منطقه را نقطه قوت خود می‌داند و اعلام و افتخار می‌کند که برای شرکت در اجلاس ریاض بیش از 100 میلیارد دلار اخاذی کرده است. شما یک دولت دزد هستید و این مدال را به سینه خود نصب کرده‌اید.

وی افزود: آقای ترامپ می‌دانیم چرا به این روز افتاده‌اید، زیرا تصور می‌کردید با خروج از توافق هسته‌ای می‌توانید به ایران ضربه بزنید، اما موفق نشدید. تصور می‌کردید در سال گذشته می‌توانید فروش نفت ایران را به صفر برسانید، اما موفق نشدید. تصور می‌کردید ایران چهلمین سال انقلاب را نخواهد دید، اما دیدید که ملت با شکوه‌تر در پاسداشت انقلاب خویش حضور یافتند. تصور می‌کردید می توانید با کمک تروریست‌ها در شرق و غرب ایران، آشفتگی امنیتی ایجاد کنید و پول و سلاح به تروریست‌ها دادید و مستقیم یا نیابتی برای شما عمل کردند، اما موفق نشدید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به آمریکایی‌ها تصریح کرد: بدانید اگر سپاه که در قلب ملت ایران جای دارد و عامل امنیت کشور است را متهم می‌کنید، همه ملت ایران مفتخر است که پشتیبان سپاه است و همه ما افتخار می‌کنیم که پاسدار باشیم.  ما پشتیبان همه پاسداران خواهیم بود و از نظر ما دولت آمریکا و نیروهای مسلح این کشور نماد تروریسم بین‌المللی در ابعاد نظامی و اقتصادی است.

کد خبر 288326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =