پیشرفت ۵۰ درصدی احداث خط انتقال گاز زاهدان - دوراهی دشتک

مدیر پروژه خط انتقال گاز زاهدان – دوراهی دشتک از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی احداث خط انتقال گاز زاهدان - دوراهی دشتک خبر داد و گفت: در صورت تامین به‌موقع کالا و تجهیزات، هیچ مشکلی در اجرا و تحویل سریع این خط انتقال وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان سیستان و بلوچستان، در نشست استانداری که ظهر روز چهارشنبه (۱۳ شهریورماه) با حضور مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران و مقام‌های استان سیستان و بلوچستان در ساختمان استانداری برگزار شد، هر یک از مدیران به ارائه گزارشی از روند کار خود درباره شتاب در روند توسعه گازرسانی در سطح این استان پرداختند.

غلامرضا قاسم‌تبار، مدیر پروژه خط انتقال گاز زاهدان – دوراهی دشتک در این نشست درباره روند پیشرفت احداث این خط، گفت: خط لوله انتقال گاز زاهدان – دوراهی دشتک به طول ۱۱۰ کیلومتر باید احداث شود که اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات مختلف، هیچ وقفه‌ای در روند اجرای کار ایجاد نشده است، اظهار کرد: اکنون در دو شیفت کاری روند احداث خط انتقال گاز زاهدان – دوراهی دشتک را پیش می‌بریم، به گونه‌ای که تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب سنگ‌برداری و خاک‌برداری و بیش از ۱۰ مرحله انفجار داشته‌ایم که عملکردی مثبت ارزیابی می‌شود.

قاسم‌تبار ادامه داد: تولید و تامین لوله‌های مورد نیاز پروژه هم‌زمان با وقوع سیلاب فروردین ماه امسال بود که در آن زمان با کمبود تریلی برای حمل‌ونقل لوله‌ها روبه‌رو شدیم، اما این مشکل را با رایزنی با شرکت راه‌آهن از طریق حمل‌ونقل ریلی حل کردیم.

مدیر پروژه خط انتقال گاز زاهدان – دوراهی دشتک با اعلام اینکه تلاش مجموعه پروژه خط انتقال گاز زاهدان – دوراهی دشتک برای تحویل به‌موقع طرح است، تصریح کرد: از همراهی و حمایت‌های مدیران شرکت ملی گاز ایران سپاسگزارم، زیرا این طرح در سال ۹۶ شرایط ویژه‌ای داشت و مشکلات تحریم‌ها و نوسان‌های ارز از سوی مدیران شرکت ملی گاز ایران به‌خوبی مدیریت شد.

قاسم‌تبار تاکید کرد: در صورت تامین به‌موقع کالا و تجهیزات، هیچ مشکلی در اجرای سریع و به‌موقع طرح نداریم.

همچنین، در این نشست مدیران گروه تخصصی نیروگستر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به نیابت از سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کردند که این قرارگاه مطابق منویات مقام معظم رهبری و براساس رسالت خود، در راستای کمک به دولت تدبیر و امید آماده همکاری و مشارکت در اجرای همه طرح‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران است. 

کد خبر 292879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =