اختصاص بیش از ۸ میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع بیش از هشت میلیون لیتر نفت گاز در میان بهره‌برداران بخش کشاورزی سطح جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سیدجواد فیض‌حسینی با بیان این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و آب و هوایی منطقه میاندوآب و آغاز فعالیت بخش کشاورزی، این منطقه سهمیه سوخت ادوات بخش کشاورزی را بر اساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی از طریق فروشندگی‌های مجاز توزیع کرده و به این منظور بیش از  هشت میلیون لیتر نفت گاز به فعالان حوزه بخش کشاورزی تخصیص یافته است.

وی افزود: فعالان و متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه نیو تجارت آسان و تکمیل اطلاعات، درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی را ثبت واقعی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور و بیش از سه هزار دستگاه کمباین فعال از همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و اداره‌های ذیربط شهرستانی جهاد کشاورزی هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی و دیگر سازمان‌های ذیربط مرتبط با روند تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

فیض‌حسینیتاکید کرد: با توجه به مرز مشترک این منطقه با کشور عراق و اختلاف قیمت این فرآورده با ایجاد وحدت رویه یکسان، برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت‌های لازم از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی در تامین نفت‌گاز و نیز انحراف فرآورده‌های نفتی جلوگیری می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین به‌موقع سوخت بخش کشاورزی شاهد توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در سطح جنوب استان آذربایجان غربی و رشد اقتصادی منطقه در سال جهش تولید خواهیم بود.

کد خبر 302357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =