توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه ساری کلید خورد

مدیر شرکت ملی پخش منطقه ساری گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه ساری با استفاده از زیرساخت بانکی از یکم شهریورماه آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور اعلام کرد: با توجه به مصوبه‌های کمیته طرح و نظارت و کنترل توزیع سوخت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دریافت فرآورده‌های نفتی پس از این با ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) قابل انجام است.

وی تاکید کرد: این طرح از ماه‌های گذشته به صورت پایلوت در تعدادی از استان‌های کشور انجام و در ماه جاری به صورت کامل اجرایی می‌شود، اجرای این طرح در مازندران از یکم شهریور آغاز می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: با اجرایی شدن این طرح در مازندران مصرف‌کنندگان به صورت الکترونیکی در سدف سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

رجب پور کاهش مراجعه ارباب رجوع به نواحی تابعه و ساماندهی و نظارت الکترونیکی را از مزایای این طرح دانست و افزود: زمینه‌سازی لازم ازسوی منطقه و مدیران شرکت‌های گاز مایع فعال در سطح این منطقه از جمله تهیه اطلاعات هویتی عوامل توزیع، اطلاع‌رسانی به اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط استانی و آگاهی بخشی به مردم تا پیش از زمان اجرا، از اولویت‌های این طرح است.

کد خبر 306285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =