جابه‌جایی ۲ میلیارد لیتر سوخت به همت ناوگان حمل‌ونقل در منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از جابه‌جایی ۲ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌ نفتی ازسوی ناوگان حمل‌ونقل و نفتکش‌های جاده‌پیما در منطقه همدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، در این باره گفت: این مهم با مجاهدت‌های رانندگان و عوامل دخیل در رساندن سوخت از مبدأ به مقصد مصرف ممکن شده است.

وی رانندگان نفتکش و ناوگان حمل‌ونقل سوخت را بازوان توانمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دانست و ضمن قدردانی از فعالیت‌های تلاشگران این عرصه، یادآور شد: حمل‌ونقل از جمله زیرساخت‌های توسعه کشور و تحقق این رخداد در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش رانندگان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی این منطقه برای سوخت‌رسانی بی‌وقفه در زمستان جاری به مقاصد مصرف در استان همدان و استان‌های همجوار خبر داد.

روستایی با اشاره به حمل روزانه مقادیر افزونی از انواع فرآورده‌ نفتی شامل بنزین، نفت‌گاز و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف ادامه داد: این منطقه با ظرفیت دریافت و ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی، همواره سوخت موردنیاز و بیشتر از آن را در انبارهای نفت ذخیره کرده و آماده خدمت‌رسانی است.

وی اظهار کرد: وظیفه خطیری به‌عهده تلاشگران این عرصه به‌ویژه رانندگان نفتکش‌ها بوده که امید است این سکان‌داران جاده‌ها با رعایت نکات ایمنی و توجه بیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی، ضریب وقوع حوادث و خطرها را به حداقل برسانند.

کد خبر 313763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =