بومی‌سازی ۲۵ تجهیز در پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس با وجود تحریم‌ها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس طی مراسمی هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور در کارگاه‌های تعمیرات و خودکفایی از ۲۵ قطعه بومی‌سازی‌شده توسط متخصصان جوان این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، در غیاب سازندگان و تأمین‌کنندگان خارجی از ۲۵ قطعه تجهیزات میکانیکی و ابزار دقیق مرتبط با شیر و پمپ‌های سانتریفیوژ و دوار بومی‌سازی و با برگزاری آیینی رونمایی شد.

محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در جریان بازدید از دستاوردهای کمیته خودکفایی این شرکت گفت: تحریم‌ها و قهر شرکت‌های خارجی زمینه و فرصت بی‌نظیر اعتماد به توان داخل را مهیا کرد.

وی افزود: راهبرد جدی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا با تنوع فعالیت و عملکرد در گستره مأموریت‌ها، توجه ویژه به بومی‌سازی و ایجاد محیط فناورمحور برای جهش در استفاده حداکثری از توان داخل خواهد بود.

بر پایه این گزارش، پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس با مجموعه‌های سرپوشیده به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و با تأمین تجهیزات به ارزش بیش از ۷ میلیون یورو یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین قطب‌های تعمیراتی در جنوب کشور به‌منظور انجام عملیات تعمیرات و کارگاه‌های خودکفایی را در اختیار دارد.

کد خبر 450430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =