رونمایی از یک تجهیز حفاری در نمایشگاه نفت اهواز

شافت اصلی تاپ درایو وارکو که به سفارش شرکت ملی حفاری ایران برای نخستین بار از سوی یک شرکت داخلی بومی‌سازی شده است، در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، رونمایی از این قطعه با حضور حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان کارفرما، مدیرعامل تایکو به‌عنوان سازنده، معاونان، مدیران و جمعی از متخصصان هر دو شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز انجام شد.

در آیین رونمایی از این تجهیز مهم کابردی در دستگاه‌های گرداننده فوقانی (تاپ درایو)، عباسعلی گرجی، مدیرعامل شرکت تایکو با اشاره به حمایت‌های حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، گفت: شرکت تایکو بومی و بهینه‌سازی قطعات تاپ درایوهای خارجی را به‌عهده دارد که نمونه آن شافت اصلی تاپ درایو وارکو است که قطعه‌ای پیشرفته از لحاظ دانش فنی و روش تولید به‌شمار می‌آید.

وی گفت: شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت (تایکو)، پیش از این برای نخستین‌بار تاپ درایو ملی را با نام NTS-۵۰۰ AC ساخت که روی دکل‌های ۸۳ و ۷۴ فتح نصب شد و بالاترین بازده کاری نسبت به انواع خارجی را دارد و شرکت هم‌اکنون در حال ساخت سه دستگاه از این تاپ درایو است.

کد خبر 453094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =