افزایش ۶۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در منطقه خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از افزایش ۶۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در اینمنطقه در هفته آغازین سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مصرف بنزین و سی‌ان‌جی منطقه خراسان رضوی نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این باره افزود: در بازه زمانی یادشده، سوخت هوایی (ای‌تی‌کی) مصرف شده در هواپیما ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد رشد یافته است.

وی تأکید کرد: با مقایسه آمار مصرف بنزین از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین‌ماه امسال، افزایش ۴۰ درصدی مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال مشاهده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی درباره مصرف سی‌ان‌جی نیز گفت: مصرف این فرآورده در این مدت، نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد ۱۲ درصدی روبه‌رو بوده است.

اصغری افزود: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده و تشدید بازدیدها در روزهای پایانی سال توسط مسئولان منطقه و گروه‌های کارشناسی اعزامی و بررسی نحوه عملکرد سوخت‌رسانی مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی، همه جایگاه‌های عرضه استان آمادگی کامل دارند و خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بی‌وقفه و شبانه‌روز به شهروندان و مسافران به‌طور مطلوب ادامه دارد.

کد خبر 455083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =