شمار محصولات پتروشیمی بندر امام به ۴۰ محصول می‌رسد

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام از افزایش محصولات این شرکت از ۳۱ محصول کنونی به ۴۰ محصول در پنج سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، سپهدار انصاری‌نیک امروز (شنبه، ۱۴ آبان‌ماه) در همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» که به همت شرکت پتروشیمی بندر امام برگزار شده است، تأکید کرد: همیشه جوامع نوآور در تاریخ ماندگار هستند و چالش‌های جهان با دانش رفع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از تجربه‌گرایی و علم باید به‌عنوان بخشی از مبانی نوآوری استفاده شود، افزود: برای کیفیت و طراحی محصولات و حل مسئله باید روش شناخت علمی متناسب با موضوع انتخاب شود، در غیر این صورت به نتیجه موردنظر دست نمی‌یابیم، یا پروژه در نیمه‌ راه متوقف می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام به برگزاری این همایش براساس نیازها و مسائل این مجتمع اشاره و اظهار کرد: طرح‌های توسعه‌ای ادامه دارد و شرکت پتروشیمی بندر امام به پویایی خود ادامه می‌دهد.

به گفته انصاری‌نیک، ۳۱ محصول کنونی که در شرکت پتروشیمی بندر امام تولید می‌شود در پنج سال آینده به ۴۰ محصول می‌رسد.

وی ادامه داد: پتروشیمی بندر امام بسته‌های تشویقی برای شرکت‌های فناور خواهد داشت این شرکت‌ها هم به حل مسائل این شرکت کمک کنند و هم برای سایر صنایع نیز الگوسازی شود.

همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش بنیان و فناور» به‌مدت دو روز از امروز (شنبه، ۱۴ آبان‌ماه) از سوی شرکت پتروشیمی بندر امام در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

کد خبر 463978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =